četvrtak, 11. lipnja 2015.

Isprobala sam recept Kim Kardašijan i nisam prala kosu PET DANA: Rezultati će vas iznenaditi



Kim Kardašijan je nedavno izjavila da kosu pere svaki peti dan, a nama je zvučalo malo neverovatno da uspeva svaki dan da izgleda tako dobro bez pranja kose. Zato smo odlučili da sami isprobamo. Pet dana bez pranja kose – evo kakvi su rezultati.

Kim je objasnila da kosu ne pere svakodnevno, a otkrila je i kog dana nosi koju frizuru.

– Kosu ne perem svaki dan. Prvog dana je isfeniram, sledećeg pravimo neurednu frizuru, a zatim je ispeglam i pravim zalizanu frizuru. Četvrtog dana nosim zalizan rep, i petog dana je perem – rekla je ona.



Zvuči savršeno, zar ne? Jer, kada bismo zaista mogli da peremo kosu svakog petog dana, zamislite samo koliko bi duže mogli da spavamo i da ne razmišljamo o kosi. Zato smo rešili da probamo.

Prvo i pre svega, da vas upoznam sa mojom kosom. Ujutru je operem, a do kraj radnog dana je već zrela za ponovno pranje. Zato sam jutros ustala nešto ranije, kako bih je oprala ne jednom, nego tri puta jakim šamponom. Onda sledi malo balzama i detaljno ispiranje.



Kim predlaže da se isfenira kosa, ali zbog detaljnog pranja nisam imala vremena za feniranje pa sam je samo prosušila pri korenu. Kosa je na slici i dalje malo mokra, ali je škriputavo čista i lepršava. Kad bi samo ostala takva do sutra…

Naravno, do kraja radnog dana se šiške potpuno razdvajaju, a meni se plače jer znam da ne smem da je perem. U povratku svraćam u radnju i kupujem sprej za suvo pranje kose.

Po receptu Kim Kardašijan, drugi dan je rezervisan za neurednu frizuru. Budući da imam potpuno ravnu kosu bez stepenova, osim šiški, neuredna frizura u mom slučaju podrazumeva veće lokne sa malo pene za kosu.

Kad sam se probudila, znala sam da će mi trebati mnogo truda da učinim da kosa ponovo izgleda lepo i čisto, ali nakon pola sata uvijanja i pola bočice spreja za suvo pranje, zadovoljna sam rezultatima.

Međutim, do kraja dana šiške ponovo počinju da sjaje, a lokne gube oblik, pa izgledam kao da sam pokisla. Ne verujem da bi Kim ovakva promolila glavu iz kuće.

http://zena.blic.rs/

0 komentari:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.
Menu :
4