petak, 30. siječnja 2015.

NE ZNAM VIŠE KOME DA SE OBRATIM: “Kupila sam veš mašinu, kad sam ubacila veš…”

Vesmasinanepere (1a)
Pošto više ne znam šta da radim i kome da se obratim, a više sam na rubu živaca i snage da se borim sa neozbiljnim i neodgovornim ljudima, odlučila sam svoj problem podijeliti sa javnošću…
Tako piše naša čitateljka T.V. (puni identitet poznat redakciji) iz Sarajeva kojoj se dogodilo sljedeće:
– Kupila sam veš mašinu Ariston u osmom mjesecu 2013. godine, a garancija joj je dvije godine, što znači da ističe u osmom mjesecu ove godine.
Mašina od prvog pranja ispire loše, gotovo nikako, te sam prvi put pozvala Generalni servis nakon dva mjeseca da bi mi rekli da se nakupio talog praška iako je mašina oprala veš tek par puta od kupovine i rekli su da je moja krivica.
Uredno su mi dali potvrdu da je mašina ispravna. Isti taj dan kada sam oprala veš problem je bio isti (šaljem sliku kao dokaz).
Tako evo do danas, 27.1.2015. godine, su je servisirali sedam puta i dva puta nosili u servis i svaki put priznanica da je mašina ispravna, a veš neispran i flekav (slike).
Zadnji majstor kada je dolazio rekao mi je da je mašina začepljena i da naspem u nju litar varikine i kilo sode da se pročepi?! Tada sam shvatila da oni mene planski i namjerno zezaju,vrijeđaju mi inteligenciju, čekaju da istekne garancija pa ako debelo naplate svoj popravak onda bi se, valjda ,i kvar trebao otkloniti.Vesmasinanepere (3a)
Vesmasinanepere (4a)
Vesmasinanepere (2a)
doznajemo.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.
Menu :
4