srijeda, 4. veljače 2015.

OTAC ME JE kao djevojčicu silovao, triput sam ostajala trudna s njim, a onda …

judy
Žena je ispričala kako je od svoje šeste godine svom ocu bila ‘poslušna supruga’, a kada je ostala u drugom stanju, on joj je izazvao abortus kod kuće.
Judy van Niekerk (46) iz Londona kuhala je i čistila kuću svom ocu nakon što ih je njena majka napustila. Otac Noah Walsh ju je i silovao i upucao u prsa. Osuđen je na 15 godina zatvora nakon što je ona otišla u policiju i prijavila ga. Na sudu je Noah rekao: “Judy i ja smo živjeli kao muž i žena.”
Unatoč svemu, Judy je posjetila oca dok je umirao, rekla mu da ga voli i da mu oprašta. Kaže da je nasilničko ponašanje počelo kad je bila veoma mala.
– Većina ljudi ima lijepe uspomene iz djetinjstva. Sjećam se me otac učio plivati i vodio me na izlete. Ali, imam previše loših uspomena. Kad sam imala šest godina, trenirao me boks. Bila sam mala,  on je očekivao da se borim protiv njega iako će me povrijediti. Bio je zao prema mami, zvao je beskorisnom i lijenom, i tukao je.
Kada je Judy imala šest godina, majka je otišla. Vraćala se, ali je opet otišla kad je djevojčici bilo 10 godina.
– Svaki put kad bi ga ona napustila, mene je tretirao kao svoju poslušnu ženu. Trebala sam ići u školu, ali nije mi dozvoljavao. Govorio je da imam previše posla u kući. Morala sam ostati kod kuće i brinuti o petero mlađe braće i sestara. Ustajala sam rano kako bi napravila doručak za sve i spremila im užine. Nismo imali mašinu za veš, pa sam sve morala ručno prati.
– Prijetio mi je noževima, a zbog posla kod kuće bila sam iscrpljena. Do večeri sam bila spremna za spavanje, ali moj otac je imao druge ideje. Morala sam ostajati s njim dok on ne bi krenuo na spavanje. Natjerao me da spavam u njegovoj sobi, bila sam mala kad me počeo seksualno zlostavljati i silovati. Poslije sam strašno patila. Osjećala sam se zbunjeno i potpuno bezvrijedno. Braća i sestre ga nikad nisu vidjeli da to radi. Nisu znali ni da sam ostala trudna, a pobacila sam.
– Jednog dana kad sam imala 14 godina, on se naljutio na mene i pucao mi u prsa. Tada su komšije pozvale policiju. Policiji je rekao da je sama pucala. Stalno smo se selili tako da ni komšije ni niko iz škole nije pazio na nas. Tata mi je zabranio da izlazim, tako da nisam imala prijatelje kojima bih se povjerila. Tjerao me da ga čekam u krevetu kad je dolazio s posla, pa sam iste godine ostala trudna opet.
– Htjela sam zadržati dijete jer sam bila nevjerovatno usamljena, nadala sam se da ću imati s kim razgovarati. Ali, tata nije mogao rizikovati da ljudi doznaju šta je radio. Udarao me u stomak, tjerao u vrelu kupku, pokušavao izazvati pobačaj. Na kraju mu je uspjelo vješalicom.
Dvije godine kasnije još jednom je ostala u drugom stanju.
– Ispričala sam se tati što sam ostala trudna, osjećala sam da je moja krivica. Mozak mi je bio ispran.
Kada je imala 20 godina, pobjegla je od kuće i otišla u London. Tamo je učila za knjigovođu.
– Shvatila sam da ako ne pobjegnem, možda neću imati drugu priliku.
Nakon nekog vremena otišla je u Afriku gdje je upoznala čovjeka po imenu Tiny (46), koji ju je potaknuo da se obrati policiji. U oktobru 2000. godine, otac se pojavio na sudu u Dublinu. Priznao je tri optužbe za silovanje.
– Dok sam davala iskaz na sudu, gledala sam oca ravno u oči. U izjavi koju je on pročitao na sudu, rekao je da smo imali poseban odnos, da smo živjeli kao muž i žena. Dodao je da mu se svijet raspao kad ga je kćerka napustila.
Otac Noah Walsh osuđen je na 15 godina zatvora. Međutim, 2004. godine, Judy je dobila poziv iz policije. Rekli su da je njen otac u hospiciju, da umire od raka. Odlučila je otići vidjeti ga.
– Shvatila sam da mu moram reći da mi je stalo. Bila sam mu zahvalna što me je učio neke dobre stvari, da plivam i da budem jaka. Bila sam prestrašena, ali strah se istopio kad sam vidjela koliko je stradao od raka. Bio je sretan što me vidi. Nije mu bilo jasno zašto sam ga prijavila policiji, ali to me nije naljutilo ni uzrujalo. Rekla sam mu da ga volim, a i on je meni rekao.
– Bila sam tužna kad je umro, on je ipak bio moj tata. Bilo mi je drago što sam otišla vidjeti ga posljednji put, suosjećala sam s njim.
– Ali, napokon sam bila mirna.
doznajemo.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.
Menu :
4