utorak, 3. veljače 2015.

BENITA RUSELL IZ MOSTARA: SIROVOM HRANOM POBIJEDILA SAM KARCINOM, ANEMIJU, GLAVOBOLJU, PMS.


Ona je iz svoje ishrane isključila namirnice životinjskog porijekla, ne konzumira šećer niti kafu, niti bilo kakve prerađene sokove ili proizvode.
Da je moguće hraniti se sirovom hranom koja se ne kuha, ona je dokazala jer cijela njena porodica zadnje četiri godine konzumira nekuhanu hranu.

Zahvaljujući konzumaciji isključivo sirove hrane, Benita je pobijedila karcinom, izliječila tešku anemiju, riješila problem glavobolje, suhe kože i predmenstrualnih tegoba. Za sebe kaže da je dobila novu životnu energiju. 

-    Nakon tri mjeseca novog načina života riješila sam se alergija, kosa koja mi je opadala počela je ponovno rasti, oči su mi dobile novi sjaj. Općenito sam postala smirenija, popustljivija i bolja kao osoba u ophođenju s drugima. Ono što unosimo u organizam, to je ono što mi zapravo jesmo. Prestala sam piti tablete protiv bolova i antihistaminske tablete jer se niti jedna od navedenih bolesti nikada više nije pojavila - ispričala je Benita.

Ona je iz svoje ishrane isključila namirnice životinjskog porijekla, ne konzumira šećer niti kafu, niti bilo kakve prerađene sokove ili proizvode. Ovaj način života izabrala je jer smatra da je najzdraviji za nju i njenu porodicu.

- Ja jedem svo voće i skoro sve povrće sirovo, orašaste plodove i sjemenke. Pijem dosta svježe cijeđenih sokova kao i gustih sokova, takozvanih smoothieja, ali jedem i dosta salata da bih žvakala jer probava počinje u ustima. Postoje posebne tehnike pripremanja sirove hrane koje nisu teške niti misteriozne – kaže Benita.

U nakani da pokaže ljudima da postoji nada da budu i ostanu zdravi, ona je pokrenula portal sirovahrana.ba. Na njemu se mogu naći razna uputstva o pripremanju sirove hrane. Benita također proizvodi sirovu hranu koja je narudžbom preko portala svima dostupna. Od idućeg mjeseca ona pokreće radionicu sirove hrane. Dobrodošao je svako ko želi naučiti tehnike pripremanja zdrave hrane. Detaljnije informacije će biti objavljene na portalu i na Facebook grupi.

Sezonsko voće i povrće, banane, avokado, orašasti plodovi, sjemenke, maslac od kakaa su glavni sastojci njenih recepata.

- Potražnja je velika. Među ostalim vrstama hrane, torti i kolača, proizvodim jedinu zdravu čokoladu na našem tržištu. Od nje se ne kvare zubi, ne raste holesterol, a mogu je konzumirati i dijabetičari. Oni koji je žele, trebaju je naručiti unaprijed. Ne pravim zalihe svojih proizvoda i radim samo po narudžbi kako bi hrana zadržala svježinu – poručuje Benita.
aura.ba

0 komentari:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.
Menu :
4